مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-03سياسي

«شهید سلیمانی» به جای سخن با عمل، حقوق انسان ها را احیا کرد


مجاهدت حاج قاسم سلیمانی واقعی بود و او به جای سخن با عمل حقوق انسان ها را احیا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زینب سلیمانی فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ششمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، گفت: برای کارنامه سیاه آمریکا می توان مصادیق پرشماری را ذکر کرد.

وی امروز دوشنبه (12 تیر 1402) در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی طی سخنانی، افزود: ساخت و استفاده از سلاح های کشتارهای جمعی و شیمیایی، اعمال تحریم های ظالمانه علیه مردم، حمایت از دیکتاتورهای ظالم، اشغال کشورها، برپایی زندان های مخوف و اعمال شکنجه علیه زندانیان بخشی از جنایات آمریکایی ها بوده است.

وی ادامه داد: فارغ از رنگ و دین و نژاد و جغرافیا هر انسان ایستاده خوار چشم مستکبرین است حتی اگر این انسان در خود آمریکا باشد.

زینب سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ترور متفکران انقلاب اسلامی از همان ماه های اولین بعد از انقلاب، حمایت از رژیم صدام در جنگ با ایران و نیز ترور بزدلانه شهید حاج قاسم سلیمانی ذات شیطانی و تروریستی دولت آمریکا را برای همه مردم جهان برملا کرد.

وی افزود: این ترور ماهیت آمریکا را بیش از پیش رسوا کرد و جالب است آنها خود اعتراف کردند این ترور را نه در میدان جنگ بلکه در فرودگاه انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهید سلیمانی» به جای سخن با عمل، حقوق انسان ها را احیا کرد

«شهید سلیمانی» به جای سخن با عمل، حقوق انسان ها را احیا کرد