مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-01فرهنگي

هادی حجازی فر و خاطره ملاقات با «بانوی سالخورده» در تئاتر شهر


نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» به کارگردانی هادی حجازی فر از جمله آثار موفق جشنواره تئاتر عروسکی در 2 دهه اخیر است که در اجرای عمومی خود نیز با استقبال مخاطبان مواجه شد.

- نمایش ملاقات بانوی سالخورده به کارگردانی هادی حجازی فر از جمله آثار موفق جشنواره تئاتر عروسکی در 2 دهه اخیر است که در اجرای عمومی خود نیز با استقبال مخاطبان مواجه شد.

خبرگزاری مهر -گروه هنر-فریبرز دارایی؛ ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با سپری کردن بیش از 4 دهه پا به قرنی تازه گذاشت؛ در این عمر سپری شده 44 ساله، آثار مختلفی با موضوعاتی متنوع از دفاع مقدسی، دینی، کمدی، اجتماعی و … تولید و در سالن های تئاتر به صحنه رفتند.

برخی از این آثار بسیار جریان ساز بودند و برخی آثار خاطره انگیز و پرمخاطب.

شاید خالی از لطف نباشد مروری داشته باشیم بر آثاری که طی دهه های 60، 70، 80 و 90 تولید و اجرا شدند، روندی که این آثار برای تمرین و تولید طی کردند، گروهی که در تولید و اجرای اثر حضور داشتند و دیدن تصاویر این اجراها اعم از عکس یا فیلم.

از این رو در گروه هنر تصمیم بر این شد که از آغاز سال 1400 با جمع آوری اطلاعات مختلف اجراهای 4 دهه گذشته، مروری بر تولیدات تئاتر ایران در این بازه زمانی داشته باشیم که این گزارش ها تا نیمه سال 1401 ادامه یافت و بعد از وقفه ای چند ماهه قرار بر این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی حجازی فر و خاطره ملاقات با «بانوی سالخورده» در تئاتر شهر

هادی حجازی فر و خاطره ملاقات با «بانوی سالخورده» در تئاتر شهر