مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-17سياسي

آغاز عملیات اجرایی سد مخزنی سقاوه در شهرستان مارگون


با حضور وزیر کشور، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور و برخی از مسئولان کشوری و استان کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی طرح سد مخزنی سقاوه در شهرستان مارگون آغاز شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور و برخی از مسئولان کشوری و استان کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی طرح سد مخزنی سقاوه در شهرستان مارگون آغاز شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور با بیان اینکه در بدو ورود به شهرستان مارگون، آنچه که بیشتر احساس می شد و به عنوان یکی از مشکلات اصلی به چشم می آمد، بحث اشتغال است، گفت: با توجه به زمینه ها و ظرفیت های خوبی که در منطقه وجود دارد، می توان بخش زیادی از مشکلات بیکاری را از بین برد و مطمئنا وجود این سد می تواند کمک بزرگی در این مورد باشد.

وی افزود: با توجه به نزدیکی این سد به کارخانه سیمان مارگون، می توان ظرفیت تولیدی آن را افزایش و به تبع آن اشتغالزایی بیشتر نیز ایجاد شود.

وحیدی، اظهار کرد: خوشبختانه سازمان برنامه و بودجه در بدو امر مبلغ 50 میلیارد تومان به سد سقاوه تخصیص داده و ان شاءالله در ادامه نیز این تخصیص ها به موقع تامین و تزریق شود.

همچنین، ابراهیم جعفری، معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر از مدیران مجموعه وزارت نیرو و مسئولان استانی بخاطر پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی سد مخزنی سقاوه در شهرستان مارگون

آغاز عملیات اجرایی سد مخزنی سقاوه در شهرستان مارگون