مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 20:002023-07-16سياسي

2 هزار مستند خاطرات شفاهی والدین شهدا در استان تهران ساخته شده است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: بیش از 2 هزار عنوان مستند خاطرات شفاهی والدین شهدا و جانبازان سال گذشته ساخته شد و امسال نیز 2 هزار و پانصد مستند مصاحبه تاریخ شفاهی در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در مراسم اختتامیه مستند آبروی کوچه ها  با قدردانی از همه دست اندرکاران ساخت مجموعه آبروی کوچه ها که با زبان روان، ساده و گویایی از والدین معظم شهدا، همرزمان و نزدیکان شهدا به بیان سیره اخلاقی و رفتاری شهدا می پردازد، اظهار کرد: مستند آبروی کوچه ها در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در خصوص زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان است که شامل روایاتی دیدنی و  از زیست عفیفانه، بی آلایش و سراسر از پند و عبرت که شناخت مخاطب با زندگی شهدا را فراهم می کند.

وی گفت: بیش از 2 هزار عنوان مستند خاطرات شفاهی والدین شهدا و جانبازان در سال گذشته ساخته شد و با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال نیز 2 هزار و پانصد مستند مصاحبه تاریخ شفاهی با والدین شهدا و جانبازان در دستور کار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران افزود: در حوزه چاپ و نشر کتاب سال گذشته کتاب فاخر فرماندهان شهید شهرستان های استان تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار مستند خاطرات شفاهی والدین شهدا در استان تهران ساخته شده است

2 هزار مستند خاطرات شفاهی والدین شهدا در استان تهران ساخته شده است