مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:552023-06-28سياسي

واریز 5 میلیارد تومان صدقه برای نیازمندان توسط نیکوکاران البرزی


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان البرز گفت: مردم نیکوکار البرز در 3 ماهه اول سال جاری 5 میلیارد تومان صدقه برای رسیدگی به امور نیازمندان پرداخت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، امید نجفی فرد، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با تشریح عملکرد این نهاد در حوزه مشارکت های مردمی، گفت: مردم خیر در 3 ماهه سال جاری 5 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام (ره) البرز با تأکید بر اینکه، کمک های جمع آوری شده از صندوق های صدقات و روش های نوین مطابق جدول سهم بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می شود، افزود: هم اکنون حدود 127000 صندوق صدقات فعال در استان البرز وجود دارد که 116000 صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع های تجاری و مدارس نصب شده اند.

نجفی فرد ضمن اشاره به روش های نوین در پرداخت صدقات و شرکت در امور خیر و احسان، اظهار کرد: علاوه بر خدمت رسانی الکترونیک به مددجویان و نیازمندان و به منظور تسهیل کردن پرداخت خیرین، اقداماتی در راستای روش های نوین پرداخت صدقات و انجام امور خیر و احسان صورت گرفته است که ازجمله آن می توان به استفاده از QR کد، دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 5 میلیارد تومان صدقه برای نیازمندان توسط نیکوکاران البرزی

واریز 5 میلیارد تومان صدقه برای نیازمندان توسط نیکوکاران البرزی