مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-15بين الملل

زاخارووا طرح های کی یف برای حمله به تاسیسات اتمی روسیه را محکوم کرد


سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (شنبه) گفت، مسکو برنامه های کی یف برای استفاده از روش های تروریستی علیه نیروگاه های هسته ای روسیه که می تواند به یک فاجعه هسته ای در اروپا منجر شود، - سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (شنبه) گفت، مسکو برنامه های کی یف برای استفاده از روش های "تروریستی" علیه نیروگاه های هسته ای روسیه که می تواند به یک فاجعه هسته ای در اروپا منجر شود، قویا محکوم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در تاریخ 14 ژوییه مقامات روسیه از حمله پهپاد اوکراینی به شهر کورچاتوف، محل استقرار نیروگاه هسته ای و کارخانه های صنعتی مهم روسیه که در استان کورسک در نزدیکی مرز اوکراین واقع است، خبر دادند.

به دنبال آن رومان استاروویت، فرماندار استان کورسک در توضیح این حمله در کانال خود در پیام رسان تلگرام نوشت: یک پهپاد در شهر کورچاتوف سرنگون شد.

خوشبختانه هیچ یک از شهروندان و تاسیسات حیاتی در نتیجه سقوط این پهپاد و انفجار آن آسیبی ندیدند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به این حمله گفت: ما برنامه های خصمانه اوکراین را جهت استفاده از روش های تروریستی علیه نیروگاه های هسته ای روسیه که می تواند به یک فاجعه هسته ای در اروپا منجر شود، قویا محکوم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاخارووا طرح های کی یف برای حمله به تاسیسات اتمی روسیه را محکوم کرد

زاخارووا طرح های کی یف برای حمله به تاسیسات اتمی روسیه را محکوم کرد