مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12اقتصادي

کاهش 50 درصدی تصادفات جاده ای در ایلام


وقوع تصادف در استان طی سال گذشته 50 درصد و مرگ و میر جاده ای هم 23 درصد کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام حسن بهرام نیا استاندار ایلام صبح چهارشنبه در همایش بانوان فرهنگ یار ترافیک در هتل زاگرس شهر ایلام از کاهش 50 درصدی تصادفات جاده ای و 23 درصدی مرگ و میر جاده ای در استان خبر داد و گفت: این کاهش آمار با کمک مجموعه راهور، راهداری و راه و شهرسازی و همچنین استفاده از سایر ساز و کارهای موثر به دست آمد.

وی افزود: در موضوع کاهش تصادفات ادارات مربوطه هر کدام بنا به وظیفه محوله و تعریف شده خود باید ورود و نقش آفرینی کنند و در همین راستا اقدامات خوبی از جمله 20 کیلومتر راه آسفالت چهار خطه ایجاد شد.

استاندار ایلام یادآور شد: آموزش و فرهنگ سازی به عنوان یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش ترافیک باید استمرار یابد و تلاش ها در جهت کاهش تصادفات جاده ای و مرگ و میر جاده ای، در حوزه درون و برون شهری استمرار داشته باشد.

عالیترین مقام دولت در استان ایلام افزود: ترافیک علاوه بر حوزه های اجتماعی، تاثیر مستقیمی بر روح و روان رانندگان دارد و برنامه ریزی ها باید به گونه ای صورت گیرد تا زمان حضور مردم در ترافیک کاهش پیدا کند.

بهرام نیا عنوان کرد: در جهت اصلاح جاده ای از ابتدای سال جاری تاکنون 150 کیلومتر از راه های استان آسفالت شد و تا 20 روز آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی تصادفات جاده ای در ایلام

کاهش 50 درصدی تصادفات جاده ای در ایلام