مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-22سياسي

برپایی مراسم عزاداری از سوی 1700 هیئت مذهبی در قم


رییس شورای هیئات مذهبی استان قم از برپایی مجالس عزاداری در دهه اول ماه محرم از سوی 1700 در نقاط مختلف این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد اشعری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های هیئت های مذهبی در ایام ماه محرم در استان قم اظهار داشت: برای دهه اول ماه محرم با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان قم ارزاق مورد نیاز هیئت ها از جمله شکر، برنج، گوشت و قند تا حدود زیادی تأمین شده و تاکنون 60 تن برنج به هیئت ها داده شده است.

رییس شورای هیئات مذهبی استان قم اظهار داشت: با همکاری اداره غله استان قم تعدادی از نانوایی ها برای تأمین نیاز هیئت های مذهبی در استان قم پیش بینی شده و هماهنگی های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

اشعری ابراز داشت: در دهه اول محرم بالغ بر 180 ایستگاه صلواتی و موکب در نقاط مختلف شهر مقدس قم از سوی هیئت های مذهبی و گروه های مردمی برپا می شود تا از عزاداران حسینی پذیرایی کنند که معاونت خدمات شهری شهرداری قم در این زمینه همکاری خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه تأمین گاز مایع از دغدغه اصلی ایستگاه های صلواتی بوده است بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با شرکت فرآورده های نفتی هیئت ها درخواست خود را در سامانه ارائه می دهند و پس از تأیید از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مراسم عزاداری از سوی 1700 هیئت مذهبی در قم

برپایی مراسم عزاداری از سوی 1700 هیئت مذهبی در قم