مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-20اجتماعي

طارم مه آلود می شود


کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: در شهرستان طارم به دلیل نفوذ هوای پرفشار از سمت دریای خزر آسمان ابری خواهد بود که این پدیده در ارتفاعات می تواند با مه آلودگی نیز همراه شود.

- ایسنا/زنجان کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: در شهرستان طارم به دلیل نفوذ هوای پرفشار از سمت دریای خزر آسمان ابری خواهد بود که این پدیده در ارتفاعات می تواند با مه آلودگی نیز همراه شود.

حسین قدیمی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی استان زنجان، اظهار کرد: براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روزهای آینده آسمان قسمتی ابری را در استان شاهد خواهیم بود که این پدیده جوی در ساعات بعدازظهر با وزش باد نسبتا شدید نیز همراه خواهد شد.

وی افزود: در شهرستان طارم نیز به دلیل نفوذ پرفشار از سمت خزر آسمان ابری خواهد بود که این پدیده در ارتفاعات می تواند با مه آلودگی نیز همراه شود.

همچنین تا پایان هفته جاری شرایط جوی نسبتا پایداری در متطقه حاکم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتظار سامانه بارشی قابل ملاحظه ای در منطقه وجود ندارد ولی به سبب عبور امواج ضعیفی از روی منطقه احتمال رشد ابرهای همرفتی به ویژه طی ساعات بعدازظهر و به دنبال آن رخداد رگبار محلی و پراکنده باران و رعد و برق دو از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارم مه آلود می شود

طارم مه آلود می شود