مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 05:552023-07-04بين الملل

هانی زاده: دولت های اسلامی با توهین کنندگان به قرآن و پیامبر قطع رابطه کنند


یک کارشناس مسایل منطقه با اشاره به اقدام شهروند سوئدی عراقی الاصل در توهین و هتک حرکت قرآن کریم گفت که پشت این اقدام لابی یهود قرار دارد.

- یک کارشناس مسایل منطقه با اشاره به اقدام شهروند سوئدی عراقی الاصل در توهین و هتک حرکت قرآن کریم گفت که پشت این اقدام لابی یهود قرار دارد.

حسن هانی زاده در گفت وگو با ایسنا ادامه داد: برآیند گزارش ها نشان می دهد از سال ها پیش لابی یهودی که در کلیه جنبه های سیاسی و رسانه ای کشورهای اروپایی به ویژه کشورهای اسکاندیناوی رخنه کرده است، تلاش دارند با شکاف بین اسلام و مسیحیت زمینه واکنش شتاب زده مسلمانان کشورهای این منطقه را ایجاد کنند تا فضا برای اخراج مسلمانان از کشورهای اروپایی فراهم شود.

این کارشناس مسایل منطقه تصریح کرد: از دو دهه گذشته لابی صهیونیستی نسبت به افزایش مسلمانان در کشورهای اروپایی هشدار داده بود و در این خصوص چندین میزگرد درباره خطر افزایش مسلمانان که از نظر صهیونیست ها خطر بالقوه ای است داده بودند و مسیحیان را برحذر داشتند از افزایش مسلمانان مهاجر.

این مساله نشان می دهد که توهین به پیامبر توسط روزنامه های فرانسوی و مقدسات اسلامی از سوی رسانه های دانمارکی و فنلاندی یک برنامه ریزی از پیش طراحی شده است و هدف آن انزوای مسلمانان و وادار کردن آنها به اقدام شتاب زده و اخراج آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هانی زاده: دولت های اسلامی با توهین کنندگان به قرآن و پیامبر قطع رابطه کنند

هانی زاده: دولت های اسلامی با توهین کنندگان به قرآن و پیامبر قطع رابطه کنند