مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-26اقتصادي

420 واحد صنعتی و تولیدی مازندران نیمه کاره است


ساری مدیرکل صنعت معدن و تجارت مازندران تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه کاره با پیشرفت بالای 60 درصد را 420 واحد اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینعلی کهنسال ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به 420 پروژه صنعتی و تولیدی نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در استان گفت: با تکمیل این واحدها برای 14 هزار نفر شغل ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی در استان رشد یافته است، راه اندازی 411 واحد صنعتی معدنی راکد و غیرفعال را از جمله برنامه های کارگروه تسهیل بیان کرد و گفت: از این تعداد 200 باید در سال جاری به چرخه تولید برمی گردند.

مدیرکل صنعت و معدن مازندران شمار واحدهای صنعتی و تولیدی تملک شده توسط بانک ها را 37 واحد بیان کرد و گفت: 52 واحد صنعتی معدنی ورشکسته در استان وجود دارد که فعال کردن برنامه هااست.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت مازندران به هدف گذاری رشد اقتصادی 8 درصدی در استان اشاره کرد و گفت: 170 هزار واحد صنفی دارای پروانه و 31 هزار واحد بدون پروانه در استان فعالیت می کنند.

کهنسال کنترل و نظارت در بازار را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: تشدید نظارت ها برای پیشگیری از تخلفات از برنامه های محوری این سازمان به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

420 واحد صنعتی و تولیدی مازندران نیمه کاره است

420 واحد صنعتی و تولیدی مازندران نیمه کاره است