مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-19اجتماعي

چه بر سر تنها آبشار سوخته جهان می آید؟/ گرگان محروم از اِلمان شهری


در اتفاقی عجیب آبشار ناهارخوران گرگان که اسفند ماه 1397 به عنوان بزرگترین آبشار مصنوعی صخره ای شمال کشور در جاده کوهستانی و جنگلی ناهارخوران افتتاح شد، - ایسنا/گلستان در اتفاقی عجیب آبشار ناهارخوران گرگان که اسفند ماه 1397 به عنوان بزرگترین آبشار مصنوعی صخره ای شمال کشور در جاده کوهستانی و جنگلی ناهارخوران افتتاح شد، یکم تیرماه 1401 در آتش سوخت.

آبشار صخره ای ناهارخوران که پس از بهره برداری به دلیل شکل زیبا و نمای متفاوت و منحصر بفرد و واقع شدن در میان سرسبزی جنگل های هیرکانی به محلی برای گشت و گذار و بیتوته هزاران نفر گردشگر داخلی و خارجی و حتی محلی برای شب نشینی شهروندان گرگان تبدیل شده بود، به دلیل عدم مدیریت و نظارت متولی در اتراق طبیعت گردان و فقدان لوازم اطفای حریق در آن منطقه در آتش بی احتیاطی یک هموطن سوخت تا سرنوشت آن همچنان نامعلوم بماند.

حال که حدود یک سال و اندی از سوختن این آبشار می گذرد، هیچ تصمیم کارسازی از سوی متولیان شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان برای تعیین تکلیف این پروژه انجام نشده و جسم سوخته این آبشار در کیسه ای سبز رنگ پیچیده شده تا ضمن استتار از عیان ها مخفی بماند.

هر چند مدیران شهری در خیال خود بر این باورند که مردم این آبشار 40 ماهه را فراموش کرده اند، ولی با گشت و گذار در فضای سبز پیرامون آن کمتر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه بر سر تنها آبشار سوخته جهان می آید؟/ گرگان محروم از اِلمان شهری

چه بر سر تنها آبشار سوخته جهان می آید؟/ گرگان محروم از اِلمان شهری