مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 07:152023-06-27حوادث

ضرورت اهتمام ویژه به اشتغال و آموزش های تخصصی و مهارت آموزی زندانیان لرستان


اهتمام ویژه به مساله اشتغال و آموزش های تخصصی و مهارت آموزی زندانیان ضروری است.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان زندان های لرستان گفت: اهتمام ویژه به مساله اشتغال و آموزش های تخصصی و مهارت آموزی زندانیان ضروری است.

عبدالمجید کشوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: زندان مدینه فاضله نیست و قطعا ضعف ها و مشکلاتی در آن وجود دارد که باید تلاش کرد این مشکلات و ضعف ها را به حداقل برسانیم.

وی اضافه کرد: در طول مسئولیتم به عنوان مدیرکل حتی یک نفر به واسطه نقل و انتقالات مواد مخدر به داخل زندان معرفی و یا دستگیر نشده است.

رییس سازمان زندان های لرستان با بیان اینکه در سیمای جرائم لرستان موادمخدر جرم اول و سرقت جرم دوم است، افزود: این دو جرم ریشه در اقتصاد خانواده دارند؛ هرچقدر اقتصاد خانواده رشد بیشتری داشته باشد این جرائم کاهش می یابد.

کشوری در ادامه با بیان اینکه سازمان زندان های لرستان به مساله اشتغال و آموزش های تخصصی و مهارت آموزی زندانیان اهتمام ویژه دارد، گفت: سازمان زندان ها باید سالیانه بیش از 2000 آموزش تخصصی و مهارت آموزی را به زندانیان ارائه دهد.

وی بیان کرد: در این راستا با جهاد دانشگاهی، فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی لرستان تفاهم نامه هایی داریم تا آموزش های مورد تقاضای ما را به زندانیان ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اهتمام ویژه به اشتغال و آموزش های تخصصی و مهارت آموزی زندانیان لرستان

ضرورت اهتمام ویژه به اشتغال و آموزش های تخصصی و مهارت آموزی زندانیان لرستان