مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-07سياسي

دیپلماسی فرهنگی روز به روز اصالت بیشتری پیدا می کند


مدیرکل همکاری ها و تنظیم گری صادرات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات می گوید در عصری به سر می بریم که دیپلماسی فرهنگی روز به روز اصالت بیشتری در رویکرد جهانی کشورها پیدا می کند.

- عبدالرضا سیفی مدیرکل همکاری ها و تنظیم گری صادرات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: طی روزهای برگزاری هفته فرهنگی ایران در روسیه، شاهد استقبال گسترده هنرمندان و مخاطبان روسی از این رویداد هستیم.

نوع مواجهه و اشتیاق آنها با هنرها و توانمندی های ارائه شده ایرانی در این هفته فرهنگی، حکایتی صریح از علاقه روس ها نسبت به فرهنگ اصیل و هنر ناب ایرانی است.

بدون شک نباید از چنین ظرفیت و فرصتی به سادگی عبور کرد زیرا در عصری به سر می بریم که دیپلماسی فرهنگی روز به روز اصالت بیشتری در رویکرد جهانی کشورها پیدا می کند.

وی ادامه داد: هنرمندان ایرانی در این هفته فرهنگی و در بخشهای گوناگون موسیقی، نمایش فیلم، صنایع سنتی و خلاق نشان دادند که دارای خلاقیت و ابتکار عملهای خیره کننده ای هستند.

بنابراین علاوه بر جذابیت ذاتی هنر و تمدن ایرانی برای مخاطبان بین المللی، ابتکار و خلاقیت ایرانیان نیز توجه آنها را به سوی خود جلب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی فرهنگی روز به روز اصالت بیشتری پیدا می کند

دیپلماسی فرهنگی روز به روز اصالت بیشتری پیدا می کند