مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-15سياسي

برنامه کلان حفظ سلامت و هویت خانواده مطلوب و تراز ایران اسلامی


معاون زنان رییس جمهور از اجرای برنامه کلان حفظ سلامت و هویت خانواده مطلوب و تراز ایران اسلامی در قالب رویداد خانواده و فرهنگ عامه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انسیه خزعلی معاون زنان رییس جمهور در مورد رونمایی از رویداد خانواده و فرهنگ عامه اظهار داشت: رهبر انقلاب فرموده اند فرهنگ، ذیل اقتصاد و سیاست نیست بلکه برعکس و همه مردم در موضوع فرهنگ نقش دارند.

معاون زنان رییس جمهور بیان داشت: رویکرد دولت مردمی، تحول گرا و خانواده محور است و دولت حمایتگر تلاش های دلسوزان و گروه های خلاق و صاحب ایده ای است که دل در گرو این آب و خاک داشته و برای اعتلای فرهنگ و تمدن ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

وی افزود: تکانه ها و چالش های جهانی که اساس خانواده را در کلان و هویت اعضای خانواده را در سطوح خرد و لایه های درون هدف گرفته است لزوم حراست و تقویت هسته های درونی و ستون های قوام بخش این نهاد اثر می کند.

وی گفت: خانواده ای که نماد آرامش و سکینه است و باید اوج مهر، مودت، عشق و رحمت را در خود متجلی سازد نیاز به امنیت ساختار معنویت رفتار و مصونیت دارد تا از درون و برون بالندگی، ایستادگی، پایداری و الهام بخشی را به عنوان نهاد اصیل با پشتوانه تمدنی بی نظیر ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه کلان حفظ سلامت و هویت خانواده مطلوب و تراز ایران اسلامی

برنامه کلان حفظ سلامت و هویت خانواده مطلوب و تراز ایران اسلامی