مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-03بين الملل

تعجب نکنید؛ اینجا کالیفرنیاست+فیلم


تعجب نکنید، اینجا آمریکاست؛ ایالت کالیفرنیا که بحران بی خانمان ها هر سال در آن پررنگ تر می شود، واقعیتی که پشت نقابی از تجمل و رفاه پنهان شده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - بحران بی خانمان ها همچنان در شهرهای مختلف آمریکا به ویژه ایالت کالیفرنیا ادامه دارد، نتایج تحقیقات یک ساله گاردین نشان می دهد که بی خانمان ها در شهر لس آنجلس 16 درصد، در سان فرانسیسکو 17 درصد، در سن خوزه 42 درصد، در اوکلند 47 درصد و در ساکرامنتو 52 درصد افزایش یافته است.

طبق آمار و ارقام رسمی، کالیفرنیا به عنوان بزرگ ترین ایالت آمریکا در صدر فهرست ایالات با بیشترین افراد بی خانمان قرار دارد.

آمارهای اعلام شده درباره بی خانمانی در آمریکا بسیار متفاوت است و این یک مشکل قدیمی است! اختلاف اصلی نیز میان آمارهای دولتی است با آمار سازمان های مردمی.

سازمان اتحاد ملی برای پایان بی خانمانی (National Alliance to End Homelessness) که از سال 1983 فعال است در سال 2014 تعداد بی خانمان ها را حدود یک میلیون و 500 هزار نفر اعلام کرد؛ رقمی  که دولت قبول نداشت.

در مقابل وزارت مسکن و توسعه شهری آمریکا در سال 2018 تعداد بی خانمان ها را 553 هزار نفر اعلام کرد.

هر چه هست میلیون ها آمریکایی بی خانمانی را به دفعات تجربه می کنند و اگر آمار دولتی را بپذیریم روزانه بیش از 500 هزار نفر بی سرپناه شب را به صبح می رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعجب نکنید؛ اینجا کالیفرنیاست+فیلم

تعجب نکنید؛ اینجا کالیفرنیاست+فیلم