مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-22فرهنگي

همه دغدغه های یک کارگردان جوان / «شهرک» یک فیلم پیشگویانه است ؟


کارگردان فیلم «شهرک» درباره برخی موانع و ممیزی ها در تبلیغات محیطی فیلم ها و اتفاقات این روزهای سینما نقطه نظراتش را مطرح کرد.

- همه دغدغه های یک کارگردان جوان / شهرک یک فیلم پیشگویانه است ؟ کارگردان فیلم شهرک درباره برخی موانع و ممیزی ها در تبلیغات محیطی فیلم ها و اتفاقات این روزهای سینما نقطه نظراتش را مطرح کرد.

فیلم سینمایی شهرک دومین تجربه بلند سینمایی علی حضرتی است که آن را دو سال قبل و پس از سازهای ناکوک ساخت و در چهلمین جشنواره فجر رونمایی کرد.

این فیلم با بازی ساعد سهیلی در نقش اصلی، داستانی معماگونه را از جوانی روایت می کند که عاشق بازیگری است و پس از قبول شدن در تست یک فیلم، مجبور می شود شرایطی پیچیده و ایزوله را برای رسیدن به آرزویش تجربه کند.

شهرک پس از بحران رکود سینما در دوران کرونا و رونق گرفتن نسبی گیشه سینماها، مدت کوتاهی است که روی پرده رفته ولی از آنجا که اکران این روزها در قبضه فیلم های کمدی است، جذب مخاطب برای فیلم های غیرکمدی با سختی هایی مواجه می شود بویژه اگر پخش تیزرهای تلویزیونی یا تبلیغات محیطی هم با سانسورهای عجیب روبرو شود.

علی حضرتی در گفت وگویی با ایسنا با اشاره به برخی از این مشکلات و شگفتی هایی که در مسیر اکران شهرک تجربه کرده، ابراز امیدواری می کند که همزمان با توقف اکران فیلم های کمدی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دغدغه های یک کارگردان جوان / «شهرک» یک فیلم پیشگویانه است ؟

همه دغدغه های یک کارگردان جوان / «شهرک» یک فیلم پیشگویانه است ؟