مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 17:052023-06-25سياسي

321 زندانی خراسان جنوبی با دریافت تسهیلات، مشغول به کار شدند


مدیرکل زندان های خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم سازمان زندان ها برای تحقق عدالت ترمیمی حمایت از خانواده زندانیان است، اظهار کرد: - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل زندان های خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم سازمان زندان ها برای تحقق عدالت ترمیمی حمایت از خانواده زندانیان است، اظهار کرد: از تیرماه سال گذشته تاکنون 321 نفر با دریافت تسهیلات مورد نیاز، مشغول به کار شدند.

علی عبدی، امروز یکشنبه چهارم تیر در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، گفت: امسال پنج اولویت را سازمان زندان های کشور به استان ها ابلاغ کرد و تلاش های شبانه روزی مجموعه زندان های استان برای تحقق این اولویت هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در حوزه قضایی با توجه به بازیدهای انجام گرفته و ارفاقات قانونی(اعم از آزادی مشروط، تعلیق در مجازات و آزادی پایان حبس) از هفته قوه قضاییه سال گذشته تاکنون بیش از 1200 نفر زندانی آزاد و مشمول ارفاقات قانونی شدند، افزود: در این مدت بیش از شش هزار مورد مرخصی اعطا شده است.

مدیرکل زندان های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه زندان محل نگهداری مجرمین سابقه دار است به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای آن دسته از مجرومین که سابقه ندارند ولی به دلایلی محکوم به دوران حبس ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

321 زندانی خراسان جنوبی با دریافت تسهیلات، مشغول به کار شدند

321 زندانی خراسان جنوبی با دریافت تسهیلات، مشغول به کار شدند