مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-04سياسي

تئاترهای خیابانی با موضوع عفاف و حجاب در کرج اجرا می شود


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز از اجرای تئاترهای خیابانی با موضوع عفاف و حجاب در کرج به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد.

- حجت الاسلام امید کولیوند در گفت وگو با از اجرای تئاترهای خیابانی با موضوع عفاف و حجاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب، با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج خبر داد.

وی بیان کرد: ستاد امر به معروف استان البرز با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج بنا دارد در هفته عفاف و حجاب طرحی با عنوان #تئاتر_خیابانی در مراکز پر رفت و آمد برگزار کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز در توضیح اجرای این طرح تصریح کرد: تئاترها به صورت اتفاقی و غیرمنتظره در مترو، پارک ها، مراکز تجاری و معابر و اماکن عمومی با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم تبیین مفهوم عفاف و حجاب متذکر شد: چیزی که جامعه امروز به آن نیاز دارد امر به معروف و نهی از منکر هنرمندانه است.

تبیین مفهوم عفاف و حجاب و آثار فردی و اجتماعی آن، نیازمند طرح ریزی نقشه راه هوشمندانه و هنرمندانه است تا مخاطب عام و خاص را در یک فضای امن و دلخواه به تفکر وادار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاترهای خیابانی با موضوع عفاف و حجاب در کرج اجرا می شود

تئاترهای خیابانی با موضوع عفاف و حجاب در کرج اجرا می شود