مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-01سياسي

مازندران از زیرساخت های فرهنگی و نمازخانه در ساحل محروم است


رییس ستاد اقامه نماز مازندران گفت: مازندران استان طریق الرضا (ع) است اما زیرساخت های مناسب نظیر مجتمع های فرهنگی و نمازخانه در ساحل وجود ندارد.

- ساری- رییس ستاد اقامه نماز مازندران گفت: مازندران استان طریق الرضا (ع) است اما زیرساخت های مناسب نظیر مجتمع های فرهنگی و نمازخانه در ساحل وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح شنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت دهه غدیر با بیان این که مسئولیت امر نماز مربوط به همگان است و باید به آن توجه کرد، به برنامه های ستاد اقامه نماز اشاره کرد و گفت: در سال 1400 ستاد اقامه نماز کشور سند 20 ساله نماز را تهیه کرد که در آن فرصت ها و تهدیدها مدنظر قرار گرفت و این سند تحول 20 ساله در استان بومی سازی شده است.

وی با اظهار این که قلمرو فعالیت این سند در حوزه های مختلف از جمله کارهای فرهنگی در حوزه نماز است، گفت: عقد تفاهمنامه با 110 دستگاه اجرایی استان از جمله اهداف است که متناسب با ظرفیت هر دستگاه انجام می شود.

وی برنامه آموزشی 28 ساعته برای دستگاه های اجرایی را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: این دوره های آموزش توسط استادانی که دارای کد معتبر هستند، ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران از زیرساخت های فرهنگی و نمازخانه در ساحل محروم است

مازندران از زیرساخت های فرهنگی و نمازخانه در ساحل محروم است