مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:352023-06-26فرهنگي

ساخت طاق کسری و کاخ های تیسفون در غزالی/ مرمت بخش هایی از لاله زار


مدیر شهرک غزالی در جریان بازدید از این مکان فرهنگی هنری از ساخت 19 برنامه تلویزیونی خبر داد که از این تعداد، دو برنامه خارجی، 12 برنامه ایرانی و پنج سریال در حال ساخت هستند.

- مدیر شهرک غزالی در جریان بازدید از این مکان فرهنگی هنری از ساخت 19 برنامه تلویزیونی خبر داد که از این تعداد، دو برنامه خارجی، 12 برنامه ایرانی و پنج سریال در حال ساخت هستند.

نامیرا ، نائله ، تنها گریه کن و سلمان فارسی از جمله سریال هایی هستند که هم اینک در شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی ساخته می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، باقر حاجی سیدرضی ـ رییس مرکز تولید و فنی سیما ـ و همچنین مهدی میرچی ـ مدیر شهرک سینمایی غزالی ـ در بازدید خبرنگاران از این شهرک جزییاتی از ساخت و ساز دکورها و همچنین بازسازی بخش هایی از لوکیشین های این شهرک را اعلام کردند.

در این بازدید مرمت بخش هایی از پاساژ اصلی خیابان لاله زار که دچار آسیب دیدگی شده بود، قابل مشاهده بود.

همچنین اعلام شد، دکورهای سریال سلمان فارسی در ضلع جنوبی شهرک غزالی در حال ساخت است و قرار است طاق کسری، مجموعه کاخ های تیسفون و جی و کاخ بدخشان و .

به صورت ماندگار در شهرک سینمایی غزالی ساخته شود.

در بخشی از این بازدید رضی (رییس مرکز تولید و فنی سیما) در سخنانی گفت: رسالت اصلی شهرک غزالی ایجاد زیرساخت برای حوزه تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت طاق کسری و کاخ های تیسفون در غزالی/ مرمت بخش هایی از لاله زار

ساخت طاق کسری و کاخ های تیسفون در غزالی/ مرمت بخش هایی از لاله زار