مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-27سياسي

پیاده روی روز عید غدیر در 4 مسیر شهرستان اردبیل برگزار می شود


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: پیاده روی روز غدیر در 4 مسیر تعیین شده شهرستان اردبیل برگزار می شود و در همه این مسیرها غرفه های فرهنگی و اجتماعی مختلف فعال خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضوان باقلاچی ظهر امروز در نشست هماهنگی دهه امامت و ولایت اظهار کرد: با برنامه ریزی های لازم، در روز عید غدیر خم پیاده روی اقشار مختلف مردم شهرستان اردبیل برای گرامی داشت این عید بزرگ، در 4 مسیر برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس بررسی ها، 4 مسیر جهت پیاده روی برای روز عید غدیر خم شهرستان اردبیل شامل امام زاده سیدصدرالدین(ع) - شهیدگاه، امام زاده عبدالعزیز(ع) - شهیدگاه، مقبره شهدای گمنام - شهیدگاه و ملاباشی - شهیدگاه تعیین شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: همه 4 مسیر تعیین شده پیاده روی روز عید غدیر خم حدود 4 تا 4ونیم کیلومتر است و شروع پیاده روی به صورت همزمان از ساعت 8 صبح خواهد بود.

باقلاچی با بیان اینکه در کلیه مسیرهای پیاده روی، غرفه های فرهنگی و اجتماعی مختلف فعال خواهند بود، ادامه داد: در شهیدگاه هم برنامه های متنوع شاد اجرا خواهد شد که از عموم همشهریان عزیز درخواست داریم جهت شرکت در این پیاده روی به صورت خانوادگی حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی روز عید غدیر در 4 مسیر شهرستان اردبیل برگزار می شود

پیاده روی روز عید غدیر در 4 مسیر شهرستان اردبیل برگزار می شود