مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-12سياسي

پردیس نوآوری و فناوری شهرستان گلپایگان راه اندازی شد


پردیس نوآوری و فناوری گلپایگان در زمینی به مساحت 2 هکتار برای توسعه فناوری و تکمیل زنجیره ارزش فناورانه و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در کسب وکارهای فناورانه و خلاق راه اندازی شد.

- قاسم مصلحی، رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پردیس نوآوری و فناوری گلپایگان با اشاره به نقش شرکت های دانش بنیان و فناور در رشد کشور و اشتغالزایی اظهار داشت: جوانان نقش ویژه ای در شکل گیری و فعالیت 700 شرکت دانش بنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دارند، این شهرک عامل امیدآفرینی در جوانان به شمار می رود.

وی افزود: اولویت شهرک علمی و تحقیقاتی در سال های اخیر توجه به بخش خصوصی بوده است و این بخش 20 برابر بخش دولتی در زمینه های آموزش مدیریت کسب وکارهای فناورانه و راهبری جوانان در این شهرک سرمایه گذاری کرده است، مصلحی گفت: این شهرک تنها به امیدآفرینی میان جوانان بسنده نکرده و با تأسیس زیرساخت هایی مانند کاوشکده فناوری و نمایشگاه دائمی راهیان پیشرفت، به فرهنگ سازی فناورانه میان کودکان و نوجوانان به عنوان نسل آینده فناوران کشور توجه کرده است.

محمدرضا عسگریان، فرماندار شهرستان گلپایگان نیز در این آیین گفت:امروز خوشحالیم با زحمات شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پردیس نوآوری و فناوری شهرستان گلپایگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس نوآوری و فناوری شهرستان گلپایگان راه اندازی شد

پردیس نوآوری و فناوری شهرستان گلپایگان راه اندازی شد