مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-22بين الملل

ارسال بسته های مشکوک خارجی به سراسر مناطق کره جنوبی


پلیس کره جنوبی امروز (شنبه) از دریافت حدود 1000 گزارش مبنی بر دریافت بسته های مشکوک بین المللی در سراسر این کشور خبر داد؛ بسته های پستی که نگرانی وجود احتمالی مواد خطرناک و ناشناس را برانگیخته است.

- پلیس کره جنوبی امروز (شنبه) از دریافت حدود 1000 گزارش مبنی بر دریافت بسته های مشکوک بین المللی در سراسر این کشور خبر داد؛ بسته های پستی که نگرانی وجود احتمالی مواد خطرناک و ناشناس را برانگیخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، پلیس کره جنوبی گفت که حدود 987 گزارش در رابطه با دریافت بسته های پستی از خارج کشور عمدتا از تایوان دریافت کرده است.

طبق گزارش های منتشر شده، در برخی از این بسته های پستی نرم کننده لب و یا سایر محصولات ارزان قیمت پیدا شده و برخی دیگر خالی بوده اند.

تاکنون هیچ ماده خطرناکی در این بسته ها کشف نشده است اما پلیس کره جنوبی عنوان کرد که براساس نتایج بررسی محتویات این بسته ها، تصمیم گیری خواهد کرد که آیا تحقیقاتی را آغاز می کند یا خیر.

روز پنجشنبه یک بسته پستی که حاوی مواد سمی گاز مانند بود به یک مرکز درمانی مخصوص معلولان در جنوب شرقی شهر بندری اولسان ارسال شد.

سه تن از افراد که در حال باز کردن این بسته بودند، دچار سرگیجه و مشکل تنفسی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بسته های مشکوک خارجی به سراسر مناطق کره جنوبی

ارسال بسته های مشکوک خارجی به سراسر مناطق کره جنوبی