مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:102023-06-22سياسي

دیدار سفیر ایران با رییس مجلس نمایندگان تونس


سفیر ایران در دیدار با رییس مجلس نمایندگان تونس دعوتنامه رییس مجلس شورای اسلامی برای سفر به ایران را ‏تقدیم وی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدرضا رئوف شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس و آکردیته در لیبی روز چهارشنبه 31 خرداد با ابراهیم ‏بودرباله رییس مجلس نمایندگان تونس دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک آغاز به کار مجدد مجلس و ‏انتخاب بودرباله به عنوان رییس جدید آن دعوتنامه رییس مجلس شورای اسلامی برای سفر به ایران را ‏تقدیم وی کرد.

در این دیدار دو طرف بر لزوم احیای روابط پارلمانی دوجانبه از جمله تبادل هیأت ها و ‏از سرگیری فعالیت کمیته دوستی پارلمانی ایران و تونس تأکید کردند.

‏ سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با اشاره به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر اهتمام به ارتقای روابط با ‏کشورهای اسلامی و عربی و همجوار بر عزم کشور در جهت توسعه همکاری های دوجانبه در ابعاد علمی و فناوری، صنعتی، دفاعی و ‏تأمین مواد مصرفی با کشور  تونس تأکید کرد.

رئوف شیبانی با اشاره به فرموده امام راحل ‏در خصوص جایگاه مجلس در جمهوری اسلامی به تبیین نقش کلیدی مجلس شورای اسلامی در تصمیم سازی و ‏تأثیر آن در مسائل راهبردی کشور پرداخت و گفت: مجلس شورای اسلامی نماینده تمام اقشار ملت ایران و در ‏بر دارنده نمایندگانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر ایران با رییس مجلس نمایندگان تونس

دیدار سفیر ایران با رییس مجلس نمایندگان تونس