مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-05اقتصادي

برنامه هشتمین سمینار بین المللی اوپک اعلام شد


هشتمین سیمنار اوپک با شعار«به سوی یک گذار انرژی پایدار و فراگیر»در کاخ هوفبورگ وین با حضور وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو اوپک،مدیران عامل شرکت های بین المللی فعال درصنعت نفت شروع به کارکرد.

- هشتمین سیمنار اوپک با شعار به سوی یک گذار انرژی پایدار و فراگیر در کاخ هوفبورگ وین با حضور وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو اوپک،مدیران عامل شرکت های بین المللی فعال درصنعت نفت شروع به کارکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، هشتمین سیمنار بین المللی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، صبح امروز (چهارشنبه، 14 تیرماه) با گشایش نمایشگاه جانبی این سمینار آغاز به کار کرد و پس از آیین گشایش رسمی با حضور هیثم الغیص، دبیرکل اوپک و گابریل امباگا اوبیانگ لیما، رییس دوره ای این سازمان نشست های وزارتی و میزگردها طی دو روز برگزار خواهد شد.

عبدالعزیز بن سلمان، وزیر انرژی عربستان و پاول هرسنل، رییس مرکز تحقیقات کالای استاندارد چارترد از سخنرانان اصلی آیین گشایش رسمی به شمار می آیند.

نشست وزارتی نخست با عنوان ثبات بازار و امنیت انرژی به مواردی مانند نحوه پاسخگویی به مسائل مربوط به امنیت انرژی، مقرون به صرفه بودن انرژی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می پردازد که با حضور گابریل امباگا اوبیانگ لیما، وزیر صنعت، معدن و انرژی گینه استو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه هشتمین سمینار بین المللی اوپک اعلام شد

برنامه هشتمین سمینار بین المللی اوپک اعلام شد