مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 00:052023-07-11حوادث

شلیک های مرگبار یک زن به شوهرش


قصه تلخ فرزند طلاق/ بازداشت مادر و پسر جوان به خاطر سرقت طلا های کودکان/ قتل پسر 19 ساله با تبر و گلوله/ هویت جعلی قاتل فراری در زندان لو رفت/ قتل خونین دختر 18 ساله در قرار عاشقانه/ کلاهبرداری های میلیاردی با رسید های جعلی!/ شلیک های مرگبار یک زن به شوهرش - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (سه شنبه بیستم تیر ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  قصه تلخ فرزند طلاق مرا ببخشید دیگر چاقوکشی نمی کنم، مادربزرگم را کتک نمی زنم و از آزار و اذیت همسایگان دست برمی دارم، ولی اگر مرا به بهزیستی بفرستید می دانم باشما چه کنم و .

بیشتر بخوانید بازداشت مادر و پسر جوان به خاطر سرقت طلا های کودکان زن جوان با همدستی پسرش در پاکدشت به سراغ دختربچه ها می رفت و طلاهایشان را سرقت می کرد.

بیشتر بخوانید قتل پسر 19 ساله با تبر و گلوله قاتلان فراری پس از دو ماه زندگی مخفیانه با تلاش کارآگاهان جنایی رباط کریم در چند عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید هویت جعلی قاتل فراری در زندان لو رفت متهم به قتل تحت تعقیب پلیس، در حالی داخل زندان وکیل آباد مشهد شناسایی شد که با هویت جعلی و به جرم سرقت در حال تحمل کیفر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک های مرگبار یک زن به شوهرش

شلیک های مرگبار یک زن به شوهرش