مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:402023-06-29سياسي

امسال بیش از 70 هزار رأس دام در طرح نذر قربانی ذبح خواهد شد


سال گذشته در طرح نذر قربانی 30 هزار رأس دام هدف گذاری شد اما در نهایت این آمار به 50 هزار رأس دام رسید، امسال نیز 70 هزار رأس دام هدف گذاری شده است که شامل دام سنگین و سبک می شود اما با شناختی که از خیرین دارم مطمئن هستم که آمار قربانی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی بختیاری پیش از ظهر امروز در همایش نذر قربانی که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن تقدیر از مشارکت اصحاب رسانه در انعکاس پیام این همایش اظهار کرد: رسانه ملی در نهادینه کردن فرهنگ خیر و احسان کار بزرگی را انجام می دهد و ما هم اعتقاد دینی و معرفتی داریم که جامعه ای که به فرهنگ خیر و احسان مسلط باشد ذلت را نخواهد دید.

وی با بیان اینکه نیکوکاری و گره گشایی از کار نیازمندان معجزات بسیاری به دنبال دارد، گفت: در این فرصت از خیرین و هشت هزار مرکز نیکوکاری که در سراسر کشور پای کار هستند تقدیر می کنیم.

رییس کمیته امداد ضمن تقدیر از کارهای ارزشمند بنیاد وفاق سبز علوی گفت: ما هر مجموعه ای که در مسیر محرومیت زدایی کار کند را در مسیر امام علی(ع) می شناسیم و هر مرکزی هر چقدر اخلاص بیشتری داشته باشد به نتایج بیشتری دست خواهد یافت.

وی تصریح کرد: امروز در این مکان مقدس دورهم جمع شده و با سراسر کشور ارتباط داریم تا بتوانیم فرهنگ قربانی را ترویج و گام دیگری در مسیر خدمت به نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال بیش از 70 هزار رأس دام در طرح نذر قربانی ذبح خواهد شد

امسال بیش از 70 هزار رأس دام در طرح نذر قربانی ذبح خواهد شد