مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-22سياسي

شهرداری در فضاسازی ویژه محرم ضعیف عمل کرده است


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان گفت: در بحث فضاسازی شهری ویژه ایام ماه محرم، شهرداری اقدامات ضعیفی انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید شهابی نیا ظهر شنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا با موضوع هماهنگی برنامه های دهه اول ماه محرم در پیاده راه میدان امام (ره) که با حضور نمایندگانی از سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، فرمانداری، بسیج دانشجویی و شهرداری، اظهار کرد: در بحث فضاسازی شهری ویژه ایام ماه محرم، شهرداری اقدامات ضعیفی انجام داده است.

وی با بیان اینکه در ورودی های شهر فضاسازی ویژه محرم به آن شکل که باید انجام نشده است، گفت: در معابر اصلی نیز فضاسازی این ایام نمود آن چنانی ندارد و طی دو روز آینده باید اقدامات مؤثری در این خصوص انجام شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: در هر منطقه شهرداری معاون فرهنگی در نظر گرفته شده است تا کارهای فرهنگی مناسبت ها در این معاونت پیگیری شود اما بودجه پیش بینی شده در مناطق به این منظور، پاسخگوی این امور نیست.

شهابی نیا با بیان اینکه بین سازمان ها، مناطق و ستاد هماهنگی لازم به منظور کمک به اجرای کارهای فرهنگی وجود ندارد بیان کرد: در مواردی یک هیأت از چند منطقه و سازمان کمک دریافت می کند و در مواردی نیز برخی هیأت ها حتی یک مورد کمک دریافت نمی کنند که این امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری در فضاسازی ویژه محرم ضعیف عمل کرده است

شهرداری در فضاسازی ویژه محرم ضعیف عمل کرده است