مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 21:002023-07-04اقتصادي

تقبل تسهیلات به گلخانه های رزن در قالب شرکت تعاونی توسط اداره کل تعاون استان


هر یک از گلخانه های در دست احداث شهرستان رزن که به صورت شرکت تعاونی احداث شوند، تسهیلات و اعتبار لازم آن را براساس قول مساعد، - ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: هر یک از گلخانه های در دست احداث شهرستان رزن که به صورت شرکت تعاونی احداث شوند، تسهیلات و اعتبار لازم آن را براساس قول مساعد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان تقبل خواهد کرد.

علی اصغر غفاری آثار سه شنبه 13 تیرماه در کارگروه کشاورزی شهرستان رزن، افزود: این قول مساعد اداره کل تعاون استان در رابطه با تقبل پرداخت تسهیلات به گلخانه ها در قالب شرکت تعاونی نقش مؤثری در توسعه دوچندان گلخانه های این شهرستان برخودار خواهد بود.

وی تصریح کرد: تسریع در شناسایی کشاورزانی که در شهرستان قصد احداث و راه اندازی گلخانه و یا واحدهای بزرگ مرغداری و دامداری در قالب شرکت تعاونی را دارند، ضرورت خواهد داشت.

غفاری آثار از هدف گذاری احداث 200 هکتار گلخانه در شهرستان رزن خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش از این رزن تنها دارای 14 هکتار گلخانه بود که با پیگیری لازم از سال گذشته به منظور توسعه گلخانه های شهرستان 11 هکتار گلخانه زیرکشت رفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 42 هکتار مجوز ساخت گلخانه نیز در دست متقاضیان بوده و پیگیر تسهیلات خود هستند ضمن اینکه 92 هکتار نیز به زودی مجوز ساخت گلخانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقبل تسهیلات به گلخانه های رزن در قالب شرکت تعاونی توسط اداره کل تعاون استان

تقبل تسهیلات به گلخانه های رزن در قالب شرکت تعاونی توسط اداره کل تعاون استان