مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 21:452023-07-02ورزشي

رقابت 160 ورزشکار در مسابقات دو ومیدانی کشوری ناشنوایان


رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان با اشاره به میزبانی تبریز از رقابت های قهرمان کشوری دو ومیدانی ناشنوایان، گفت: نزدیک به 160 ورزشکار در این رقابت ها شرکت کردند.

- مهران تیشه گران در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به میزبانی خوب تبریز از بیست و یکمین دوره رقابت های دوومیدانی ناشنوایان قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی افزود: تبریز همیشه در برگزاری مسابقات سربلند بوده و هست و خود بنده نیز در این ورزشگاه در سال های 61 و 62 مسابقه داده ام.

رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان با بیان اینکه از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و همچنین هیأت ناشنوایان استان برای برگزاری این رقابت ها کمال تشکر را داریم، عنوان داشت: این انتظار را از این عزیزان داریم که میزبانی مسابقات در دیگر رشته های ورزشی فدراسیون ناشنوایان را در تبریز برگزار کنیم.

تیشه گران با انتقاد از کمیت و حضور ورزشکاران در این رقابت ها خاطرنشان کرد: درست است که مدت ها ورزشکاران از میادین دور بودند ولی باید در این رقابت ها حضور داشته باشند تا استعدادهای خوبی را در سطح کشور شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه در بخش بانوان حدود 70 ورزشکار و در بخش آقایان نزدیک به 90 ورزشکار از 17 استان در این رقابت ها شرکت کرده اند، یادآور شد: در آبان ماه سال جاری در جزیره کیش میزبان مسابقات آسیایی دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 160 ورزشکار در مسابقات دو ومیدانی کشوری ناشنوایان

رقابت 160 ورزشکار در مسابقات دو ومیدانی کشوری ناشنوایان