مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-17اقتصادي

کسب درآمد به قیمت نابودی حیات وحش/ دستگیری 113 شکارچی غیرمجاز در استان یزد


رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش استان یزد مهمترین عامل تهدید جمعیت حیات وحش استان را شکار غیرقانونی توسط شکارچیان با هدف فروش گوشت و کسب درآمد از این طریق ذکر کرد.

- ایسنا/یزد رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش استان یزد مهمترین عامل تهدید جمعیت حیات وحش استان را شکار غیرقانونی توسط شکارچیان با هدف فروش گوشت و کسب درآمد از این طریق ذکر کرد.

حجت دهقان در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که از ابتدای سال گذشته تا انتهای خردادماه امسال، در مجموع 84 مورد پرونده تخلف شکار غیرقانونی تشکیل شده که در پی آن 113 نفر متخلف دستگیر شده اند، اظهار کرد: در این بازه زمانی 66 لاشه شکار از حیواناتی مثل کل و بز و قوچ و میش و همچنین 54 عدد اسلحه کشف شده است.

وی در خصوص بیشترین گونه های شکار شده در این بازه زمانی نیز گفت: گونه های علف خوار مانند کل و بز، قوچ و میش، آهو و جبیر که گوشت قابل مصرف دارند، به ترتیب بیشترین گونه های شکار شده توسط شکارچیان بوده است.

رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش استان خاطرنشان کرد: شکارچیان غیرقانونی غالباً به اصول شکار پابند نیستند و اقداماتی از قبیل فعالیت در فصلی به جز فصل شکار و صید حیوانات ماده و باردار یا نوزادان تازه متولد شده را انجام می دهند که ضربه بزرگی را به حیات وحش وارد میکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب درآمد به قیمت نابودی حیات وحش/ دستگیری 113 شکارچی غیرمجاز در استان یزد

کسب درآمد به قیمت نابودی حیات وحش/ دستگیری 113 شکارچی غیرمجاز در استان یزد