مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-11سياسي

باید به سمت ابزارهای نوین رسانه ای برای تبلیغ دین اسلام برویم


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه تبلیغ یکی از نیازهای ضروری جامعه اسلامی برای معرفی دین اسلام است، - ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه تبلیغ یکی از نیازهای ضروری جامعه اسلامی برای معرفی دین اسلام است، گفت: باید به سمت ابزارهای نوین رسانه ای برای تبلیغ دین اسلام برویم.

حجت الاسلام مجید میرزایی، امروز (20 تیر) در مراسم افتتاحیه نشست تخصصی سبک زندگی اسلامی که با حضور جمعی از مبلغان بومی و مستقر در بقاع متبرکه استان برگزار شد، با بیان اینکه مبلغان و مبلغات رسالت فرهنگی، مذهبی و رسانه ای سنگینی بر دوش داشته و جزء افراد تاثیرگذار در جامعه هستند، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست با توجه به در پیش بودن ماه های محرم و صفر و به طور ویژه دهه عاشورا، تلاش در جهت غنی کردن مفاهیمی است که مبلغان و مبلغات در کرسی ها و منبرهای خود مطرح خواهند کرد.

میرزایی تاکید کرد: برگزاری این نشست ها نقش تاثیرگذاری در انتقال درست مفاهیم در حوزه های مختلف به ویژه سبک زندگی اسلامی به جامعه خصوصا نسل جوان خواهد داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه تبلیغ را یکی از نیازهای ضروری جامعه اسلامی برای معرفی دین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به سمت ابزارهای نوین رسانه ای برای تبلیغ دین اسلام برویم

باید به سمت ابزارهای نوین رسانه ای برای تبلیغ دین اسلام برویم