مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-04ورزشي

ساخت اولین مجموعه روباز ورزشی در شهر اسحاق آباد آغاز شد


اولین مجموعه روباز ورزشی در شهر اسحاق آباد از توابع شهرستان زبرخان با پیگیری شورای اسلامی و شهرداری این شهر و با همکاری اداره آموزش و پرورش اسحاق آباد آغاز شد.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار اسحاق آباد گفت: اولین مجموعه روباز ورزشی در شهر اسحاق آباد از توابع شهرستان زبرخان با پیگیری شورای اسلامی و شهرداری این شهر و با همکاری اداره آموزش و پرورش اسحاق آباد آغاز شد.

رامین زمانی امروز سه شنبه، 13 تیر ماه، در حاشیه مراسم شروع به ساخت اولین مجموعه روباز ورزشی در این شهر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت ارائه خدمات رفاهی متنوع به شهروندان خاطرنشان کرد: سومین خدمت ماندگار شهرداری و شورای اسلامی شهر اسحاق آباد طی سال جاری بعد از خرید ماشین آلات عمرانی و رونمایی از تجهیزات امداد و نجات جاده ای، آغاز عملیات اجرایی مجموعه روباز ورزشی در این شهر است.

وی افزود: از یک سو سرانه فضای ورزشی در بخش اسحاق آباد پایین است و از سوی دیگر طبق ضوابط، شهرداری اجازه هزینه کرد در اماکنی که در اختیارش نیست، مانند سالن های ورزشی را ندارد؛ از این رو با پیگیری اعضاء شورای اسلامی و همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان زبرخان، ساخت اولین مجموعه روباز ورزشی آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت اولین مجموعه روباز ورزشی در شهر اسحاق آباد آغاز شد

ساخت اولین مجموعه روباز ورزشی در شهر اسحاق آباد آغاز شد