مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-05سياسي

14 مدیر برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی انصراف دادند


رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: 14 مدیر در سطح استان، شامل اعضای شورای شهر، شهردار و رؤسای ادارات انصراف خود را به ثبت رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی طباطبایی در دومین جلسه رسمی ستاد انتخابات استان خراسان رضوی اظهار کرد: 14 مدیر در سطح استان، شامل اعضای شورای شهر، شهردار و رؤسای ادارات تا تاریخ 25 خرداد و آخرین مهلت استعفا برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی انصراف خود را به ثبت رساندند.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: تاکنون یک نفر از این تعداد استعفا خود را پس گرفت و به کار خود بازگشت و این آمار نیز ممکن است باز هم تغییر کند.

وی همچنین با اشاره به موضوعات مطرح شده در این نشست اظهار کرد: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، فرایند اخذ رأی در یک هشتم حوزه های انتخاباتی باید به صورت الکترونیک باشد ولی تاکنون این مصوبه، ابلاغ نشده است.

طباطبایی بیان کرد: بخشی از فرایند انتخابات مانند تشخیص هویت که دارای اهمیت بسیاری است، به صورت الکترونیکی مورد بررسی قرار می گیرد و برای این موضوع نیز آمادگی بسیاری در استان وجود دارد.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در دوره قبلی انتخابات گفت: با توجه به گزارشهای موجود و تجربه به دست آمده، پیشنهاداتی برای بهتر برگزار شدن این دوره از انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 مدیر برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی انصراف دادند

14 مدیر برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی انصراف دادند