مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 21:502023-07-16حوادث

تصادف کامیون با پراید در گنبدکاووس 7 نفر را روانه بیمارستان کرد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از تصادف یک دستگاه خودروی کامیون با یک دستگاه خودرو پراید در گنبدکاووس خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از تصادف یک دستگاه خودروی کامیون با یک دستگاه خودرو پراید در گنبدکاووس خبر داد.

قاسم غریب آبادی شامگاه یکشنبه 25 تیر 1402 در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 13:49 امروز 25 تیر بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو کامیون با یک دستگاه خودرو پراید در جاده اینچه برون به گنبدکاووس، ابتدای روستای بیشک تپه، هفت نفر مصدوم و راهی مراکز درمانی شدند.

وی با بیان این که گزارش این تصادف توسط اورژانس 115 به مرکز 112 هلال احمر استان گلستان اعلام شد، گفت: پس از اعلام این پیام یک تیم از امدادگران پایگاه امداد و نجات هلال احمر گلستان بلافاصله به محل سه راهی اینچه برون برای یاری رساندن به مجروحان و آسیب دیدگان این حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به این که نیروهای هلال احمر و اورژانس در مواقع بروز حادثه با تعامل، دوستی و همکاری در کنار هم به یاری آسیب دیدگان می شتابند، ادامه داد: امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه برای حادثه دیدگان، دو نفر از مصدومان را به بیمارستان شهید مطهری شهرستان گنبدکاووس منتقل و پنج مصدوم را به اورژانس انتقال دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف کامیون با پراید در گنبدکاووس 7 نفر را روانه بیمارستان کرد

تصادف کامیون با پراید در گنبدکاووس 7 نفر را روانه بیمارستان کرد