مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-03اقتصادي

انسداد 20 سایت شرکت خدمات مسافرتی متخلف


طی ماه های اخیر در قالب گشت های سیار بازرسی های متعددی از ایرلان ها و شرکت های خدمات مسافرتی داشته ایم و در این راستا نیز تذکر و هشدار لازمه را جهت اجرای قانون به مسئولان امر کرده ایم.

- معاون دادستان تهران از یک ایرلاین و همچنین از یک آژانس هواپیمایی به منظور بررسی نحوه قیمت گذاری برای فروش بلیط های پروازی، بازدید کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز (دوشنبه 12 تیر) عباس فرزادنیا معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 30 (ویژه فرودگاه های تهران) به همراه گشت مشترک نظارتی و بازرسی متشکل از بازرسان شرکت هواپیمایی، ماموران اداره کل تعزیرات حکومتی تهران و اصناف با حضور در ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی اقدام به نظارت و بررسی نحوه قیمت گذاری برای فروش بلیط های پروازی کردند.

  معاون دادستان تهران ابتدا با حضور در اولین شرکت هواپیمایی که یکی از ایرلاین های مهم در کشور است در خصوص قیمت بلیط پرواز تهران - تبریز موارد را مورد بررسی قرار داد.

  مدیرعامل این شرکت هواپیمایی با گلایه از فروش بلیط برای برخی از پرواز ها توسط موتور های جست وجوگر و شرکت های هواپیمایی، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از گرانفروشی و عرضه بیش از نرخ مصوب بلیط های پروازی توسط شرکت های هواپیمایی و موتور های جست وجوگر تمام پرواز های خود در این حوزه را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 20 سایت شرکت خدمات مسافرتی متخلف

انسداد 20 سایت شرکت خدمات مسافرتی متخلف