مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-04اقتصادي

اختصاص 1800 میلیارد تومان اعتبار برای رفع تنش آبی گلستان


نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: هزار و 800 میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای رفع تنش آبی گلستان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحمت اله نوروزی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: با وجود پیگیری های مداوم مسئولان و ورود دستگاه قضا در مورد با پلمب چاه های غیر مجاز اما همچنان چاه های غیر مجاز در استان ایجاد شده که باعث کاهش بیش از حد آب های زیر زمینی شده است.

وی افزود: تکمیل سد نرماب و میرداماد و همچنین اجرای پروژه آب شیرین کن از جمله طرح هایی است که هرچه سریع تر برای رفع تنش آبی استان باید اجرایی شوند.

وی گفت: پروژه پتروشیمی گلستان از سال 85 تا کنون راکد مانده بود با سفر محسنی اژه ای و مسئولان استانی مسائل حقوقی آن رفع شد.

نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول گفت: با راه اندازی این پروژه پنج هزار شغل در استان ایجاد می شود که این می تواند رونق خوبی به اقتصاد استان ببخشد.

وی با اشاره به اینکه بحث نیروگاه علی آباد را از دولت قبل پیگیر بودیم، ادامه داد: با همدلی و هماهنگی های که بین مسئولان استانی و کشوری صورت گرفت 430 یورو برای سیکل ترکیبی علی آباد کتول اختصاص داده شد.

وی در خصوص تله کابین علی آباد گفت: اکنون مدت هفت ماه است که مجوز اجرا اخذ شده و منتظر سرمایه گذار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1800 میلیارد تومان اعتبار برای رفع تنش آبی گلستان

اختصاص 1800 میلیارد تومان اعتبار برای رفع تنش آبی گلستان