مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-15فرهنگي

جشنواره های مهم سینمایی روی هوا رفت!


با اجرایی شدن اعتصاب اعضای اتحادیه بازیگران آمریکا، جشنواره های سینمایی در آینده نزدیک از جمله تورنتو، تلوراید، نیویورک و البته جشنواره ونیز با چالش جدی رو به رو هستند.

- با اجرایی شدن اعتصاب اعضای اتحادیه بازیگران آمریکا، جشنواره های سینمایی در آینده نزدیک از جمله تورنتو، تلوراید، نیویورک و البته جشنواره ونیز با چالش جدی رو به رو هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر اجرایی یکی از استودیوهای فیلمسازی در اظهار نظری صریح درباره تاثیرات اعتصاب انجمن بازیگران بر سینما گفت که نمایش فیلم های مهم سال در جشنواره های فیلم تلوراید، تورنتو و نیویورک بود که به سرعت در حال نزدیک شدن هستند و در شرایط کنونی این اتفاق بسیار دشوار است، چرا که شما نمی توانید بدون ستاره هایتان فیلم ها را در هیچ کجا نمایش دهید و بدون حضور ستاره ها هیچ فیلمی نخواهد بود.

اتحادیه بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) به صراحت اعلام کرده است که اعضای آن تا زمانی که قرارداد جدیدی به دست نیامده و به تصویب نرسد، هیچ گونه فعالیت تبلیغاتی پیرامون فیلم های خود انجام نمی دهند.

بنابراین این بدان معناست که فرش های قرمزی که این جشنواره ها را به رویدادهای رسانه ای عظیم تبدیل می کند، به میزان قابل توجهی کمتر مورد توجه افراد مشهور قرار خواهند گرفت و بنابراین چرا استودیوها باید صدها هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های مهم سینمایی روی هوا رفت!

جشنواره های مهم سینمایی روی هوا رفت!