مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-21سياسي

آغاز اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در خوزستان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از آغاز پویش اطعام و احسان حسینی به صورت همزمان در سراسر استان با افتتاح نخستین آشپزخانه طرح اطعام حسینی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از آغاز پویش اطعام و احسان حسینی به صورت همزمان در سراسر استان با افتتاح نخستین آشپزخانه طرح اطعام حسینی خبر داد.

جمال شیبه در آیین افتتاح نخستین آشپزخانه طرح اطعام حسینی که در محل مسجد کوی مندلی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با این مراسم، 200 آشپزخانه طرح اطعام حسینی در شهرستان های مختلف به صورت همزمان به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: هدف گذاری این طرح، طبخ 200 هزار پرس غذای گرم و توزیع 40 هزار بسته معیشتی در ماه محرم و صفر برای نیازمندان است و تلاش ما این است که این رقم در سال جاری با همکاری خیرین و نیکوکاران افزایش یابد.

شیبه خاطرنشان کرد: آشپزخانه های اطعام حسینی با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، و مردم نوعدوست و خیر در سطح استان خوزستان اقدام به طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان خواهند کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر فعالیت آشپزخانه های اطعام حسینی در طول ماه محرم، حسینیه ها و مساجد نیز غذای گرم طبخ و بین عزاداران و نیازمندان توزیع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در خوزستان

آغاز اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در خوزستان