مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 18:152023-07-15فرهنگي

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی ویژه معلولان توانمند در ملایر


نمایشگاه صنایع دستی دست سازه های معلولان توانمند مرکز حرفه آموزی وصال مهر امروز -شنبه 24 تیرماه- همزمان با آغاز هفته بهزیستی در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر واقع در خیابان شهید رجایی افتتاح شد.

- ایسنا/همدان نمایشگاه صنایع دستی دست سازه های معلولان توانمند مرکز حرفه آموزی "وصال مهر" امروز -شنبه 24 تیرماه- همزمان با آغاز هفته بهزیستی در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر واقع در خیابان شهید رجایی افتتاح شد.

در این نمایشگاه 35 پسر معلول بالای 14 سال دست سازه های خود شامل بافت فرشینه، میناکاری، شمع سازی، محصولات چوبی، زیرلعابی، خراش روی فلز و سازه های سنگی را در قالب 22 غرفه عرضه می کنند.

مؤسس و صاحب امتیاز مرکز حرفه آموزی وصال مهر در حاشیه افتتاح این نمایشگاه و در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به 25 تیرماه به عنوان روز بهزیستی و تأمین اجتماعی اظهار کرد: اگر ملاک تشکیل سازمان را میزان اهمیت و تقدس آن در جامعه بدانیم، بی تردید سازمان بهزیستی از آنجا که به محروم ترین اقشار جامعه خدمت رسانی می کند، یکی از مهمترین و در عین حال مقدس ترین نهادهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

زهرا نجاتی، واگذاری مراکز حرفه آموزی به بخش خصوصی را یکی از خدمات سازمان بهزیستی خواند و گفت: مرکز حرفه آموزی وصال مهر در سال 1397 با هدف آموزش مهارت های پایه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی ویژه معلولان توانمند در ملایر

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی ویژه معلولان توانمند در ملایر