مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 07:452023-06-29اقتصادي

پیشرفت 43 درصدی پروژه بازار موزه 7 شهر گرگان


رییس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری گرگان از پیشرفت 43 درصدی بازار موزه هفت شهر با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از مرکز اطلاع رسانی شهرداری گرگان، بیژن مومنی درباره آخرین وضعیت بازار موزه هفت شهر اظهار داشت: این پروژه در سه طبقه با معماری بازار تاریخی هفت شهر در قالب پنج بازار اصلی و دو راسته بازار طراحی شده است.

مومنی افزود: این پروژه در عرصه ای به مساحت چهار هکتار با زیربنای حدود 68 هزار متر مربع توسط بخش خصوصی و با سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومان در گرگان در دست اجرا است که با طراحی 353 واحد تجاری به مساحت 9 هزار و 408 متر مربع به طور مستقیم برای 800 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بازار موزه هفت شهر گرگان با توجه به بحث الحاقی هتل بیمارستان فوق تخصصی در طراحی جدید 43 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال 1403 به بهره برداری خواهد رسید.

رییس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری گرگان ادامه داد: بیمارستان 400 تختخوابی تخصصی کودکان نیز در کنار بازار موزه هفت شهر به منظور رفاه حال شهروندان و مردم استان احداث خواهد شد که نقش تاثیرگذاری در حوزه گردشگری سلامت در بین استان های شمالی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 43 درصدی پروژه بازار موزه 7 شهر گرگان

پیشرفت 43 درصدی پروژه بازار موزه 7 شهر گرگان