مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-06اقتصادي

رشد 9.5 درصدی صنعت کشور در سال گذشته


معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت از رشد 9.

5 درصدی صنعت کشور در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی برادران صبح پنجشنبه در همایش تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه هرمزگان و معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در خصوص رشد و سرمایه گذاری واحدهای صنعتی این استان مطرح کرد: افزون بر یکهزار و 200 واحد صنعتی در هرمزگان فعال هستند و خوشبختانه هیچ واحد صنعتی بزرگی در این استان تعطیل نیست.

برادران، بیان کرد: اقداماتی که امروز شکل گرفته در صورت استمرار در سال های آینده، هرمزگان را به یک استان صنعتی به ویژه در حوزه اقتصاد دریا و دریا محور تبدیل خواهد کرد.

برادران در خصوص مالیات بنگاه های بزرگ اقتصادی هرمزگان که به استان های دیگر منتقل می شد، ادامه داد: لیست شرکت هایی که مالیات خود را در استان هرمزگان پرداخت نمی کنند به ما ارائه دهید تا در تهران راهکار آن را مشخص کنیم؛ چرا که موضع دولت مردمی نیز مبتنی بر همین موضوع است.

وی ابراز کرد: برگزاری 209 نشست تسهیلی و رفع موانع تولید در استان هرمزگان کار آسانی نیست، همین امر موجب شده تا هرمزگان رتبه دوم را در صدور جوازهای تاسیس صنعتی کشور کسب کند و بودجه شهرک های صنعتی رشدی 10 برابری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 9.5 درصدی صنعت کشور در سال گذشته

رشد 9.5 درصدی صنعت کشور در سال گذشته