مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-24سياسي

راه اندازی ربات هوشمند برای دریافت گزارش های فساد


مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور گفت: ربات های هوشمند درخواست های مردمی و گزارش های فساد را در درگاه 136 پیگیری می کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی هدایت فر، با اشاره به اصل 156 قانون اساسی، قوه قضاییه را به عنوان پشتیبان حقوق فردی، اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت در جامعه دانست.

وی با تاکید بر اینکه تغییر نگرش قدیم به نگرش هوشمند و پاسخگو یکی از عناوین چرخش های تحول آفرین قوه قضاییه است، گفت: مطابق این رویکرد بخشی اعظم تکالیف مندرج در سند تحول قضایی، به بهره گیری از فناوری های جدید و هوشمند سازی اختصاص داده شده است.

هدایت فر با اشاره به فرآیند هوشمندسازی در سازمان بازرسی کل کشور گفت: این سازمان وظیفه نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین را بر عهده دارد لذا بر این اساس اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور بر این نکته تاکید کرد که در موضوع هوشمندسازی فرآیندها، خدمات و وظایف سازمان بازرسی، دو حوزه نظارت همگانی و بازرسی از دستگاه های اجرایی مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه 136.

ir (http://136.

ir/) در سازمان بازرسی کل کشور پیرامون حوزه نظارت همگانی، تصریح کرد: از سوی دیگر همزمان بر روی این درگاه، کانال های ارتباط مردمی متنوعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ربات هوشمند برای دریافت گزارش های فساد

راه اندازی ربات هوشمند برای دریافت گزارش های فساد