مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-17سياسي

کارخانه قند یاسوج به چرخه تولید بازگشت


کارخانه قند یاسوج با حضور رییس جمهور و هیئت همراه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این کارخانه سال ها راکد بوده و احیای آن از مصوبات سفر اول آیت الله رییسی به کهگیلویه و بویراحمد است.

ساخت کارخانه قند یاسوج در سال 1344 با ظرفیت تولید روزانه هزار تن قند و شکر آغاز شد و در سال 1346 به بهره برداری رسید و این کارخانه تا سال 1362 به تولید ادامه داد اما پس از آن در دوره های متوالی تعطیل شده است.

این کارخانه یک چرخه واقعی تولید و اشتغال را فراهم کرده بود و صدها نفر از ظرفیت اشتغال آن بهره می بردند.

کارخانه قند یاسوج در طول سال های متعدد ظرفیت های تولیدی مطلوبی را به جامعه هدف ارائه کرد، اما مشکلات تجهیزاتی، ضعف مدیریتی در پرداخت معوقات، مستهلک شدن خطوط و عدم بازدهی کارخانه را به سمت تعطیلی برد.

سال 1376 آغاز سختی های کارخانه قند یاسوج بود و به علت ضعف های متعدد پس از فراز و نشیب های متوالی غیر فعال شد و در سالهای بعد مجدد به چرخه بازگشته و دوباره راکد شده است و این روند چند ساله تولید و رکود ادامه داشت.

کارخانه قند یاسوج در مقطعی با قیمت بسیار نازلی به بخش خصوصی واگذار شده بود و زمانی که آیت الله رییسی رییس وقت قوه قضاییه بود از این کارخانه بازدید کرد و پیگیری لازم انجام شد و با بررسی شکل گرفته و تأیید واگذاری با قیمت غیر واقعی، واگذاری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه قند یاسوج به چرخه تولید بازگشت

کارخانه قند یاسوج به چرخه تولید بازگشت