مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-19حوادث

افزایش 10 درصدی کشف سرقت در سرخه


فرمانده انتظامی شهرستان سرخه با بیان اینکه یک درصد کاهش وقوع سرقت در سال جاری در این شهرستان رقم خورده، گفت: کشف سرقت ها 10 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ سیدجلال حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخه صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در دفتر فرماندهی انتظامی سرخه برگزار شد، با اشاره به تعامل بسیار خوب بین نیروی انتظامی و مردم و مسؤولان در شهرستان سرخه اظهار کرد: این تعامل دوسویه قطعاً نشان دهنده اعتماد به نیروی انتظامی است.

وی به بخشی از اقدامات نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در چهار ماهه نخست امسال، آمار تماس های مردم با شماره 110 نیروی انتظامی سرخه 13 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه با بیان اینکه در این شهرستان جرائم سازمان یافته نداریم، گفت: با توجه به موقعیت سرخه و وجود جمعیت غیربومی در این شهرستان، اکثر سرقت ها از سوی افراد غیربومی رخ می دهد؛ البته این بدین معنا نیست که همه سرقت ها از سوی این افراد است ولی وقوع سرقت از سوی افراد بومی بسیار کم است.

وی تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم تا در این زمینه دقت نظر بیشتری داشته باشند و اگر فردی ناشناس و غیربومی قصد اجاره منزل دارد، پیش از اجاره نسبت به گرفتن استعلام فردی، مورد را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا از وقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی کشف سرقت در سرخه

افزایش 10 درصدی کشف سرقت در سرخه