مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-26سياسي

احمدیان: راه برون رفت از چالش های اقتصادی بازتولید الگوهای بومی برای تمدن سازی است


دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، منشاء برخی عقب ماندگی ها و ناکامی ها در کشور از جمله در حوزه اقتصادی را ناشی از رویکرد تمدن پذیری و پیروی از الگوهای وارداتی ذکر کرد و افزود: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان صبح امروز (دوشنبه 5 تیرماه) در نشست راهبردی وزارت دفاع آینده  که در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد، گفت: پیروزی ما در دفاع مقدس و کسب دستاوردهای بزرگ و موفقیت های درخشان در برابر نظام سلطه حاصل تفکر تمدن ساز در عرصه دفاع و امنیت بوده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تبیین الزامات تمدن سازی که مبتنی بر استخراج درست سوالات اساسی و  پاسخگویی به آن متناسب با محیط داخلی و تجارب به دست آمده است، افزود: ایجاد همگرایی در حوزه های راهبردی برای قرار گرفتن در مسیر تمدن سازی ضروری است.

احمدیان گفت: اقتدار دفاعی کشور و پیشرفت های خیره کننده وزارت دفاع در حوزه فناوری و تولید انواع تجهیزات دفاعی ناشی از پیروی از الزامات تمدن سازی مبتنی بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، منشاء برخی عقب ماندگی ها و ناکامی ها در کشور از جمله در حوزه اقتصادی را ناشی از رویکرد تمدن پذیری و پیروی از الگوهای وارداتی ذکر کرد و افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدیان: راه برون رفت از چالش های اقتصادی بازتولید الگوهای بومی برای تمدن سازی است

احمدیان: راه برون رفت از چالش های اقتصادی بازتولید الگوهای بومی برای تمدن سازی است