مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-03سياسي

پشت هر دشمنی با مسلمانان، آمریکا و رژیم صهیونیستی فعال هستند


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در همایش راهکارهای مواجهه با پروژه اسلام هراسی گفت: امروز پشت هر دشمنی با اسلام و مسلمانان ، دست آمریکا و صهیونیسم فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در همایش راهکارهای مواجهه با اسلام هراسی که با حضور مهمانانی از کشورهای مختلف در مکه مکرمه برگزار شد، گفت: برخورد با منطق حکیمانه مسلمانان و اسلام و اسلام ستیزی در جهان غرب پدیده جدیدی نیست.

وی با اشاره به سابقه تاریخی این اتفاق خاطرنشان کرد: این مسئله از دوران بعثت در مکه آغاز و شخص پیامبر (ص) و یاران با وفایش در همین مکه بارها مورد اذیت و آزار جسمی و روحی قرار گرفتند و در جنگ های بدر، احد، خندق و خیبر فراگیر تر شد.

پس از آن با گسترش اسلام در قرن های اولیه هجرت (قرن هشتم میلادی)، از ایتالیا و فرانسه گرفته تا اسپانیا، نوعی هراس از مسلمانان و اسلام در جهان مسیحیت ظهور کرد و جنگهای صلیبی را به بار آورد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: پس از احیای مجدد و بازیابی هویت جهان اسلام توطئه تجزیه کشورهای اسلامی و مستعمره کردن آنها پیگیری شد و رژیم جعلی صهیونیستی را در قلب کشورهای اسلامی بنا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت هر دشمنی با مسلمانان، آمریکا و رژیم صهیونیستی فعال هستند

پشت هر دشمنی با مسلمانان، آمریکا و رژیم صهیونیستی فعال هستند