مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 22:352023-06-24اقتصادي

600 میلیارد تومان برای توسعه راه های آبدانان اختصاص یافت


600 میلیارد تومان برای توسعه راه های آبدانان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا عصر شنبه در نشست با امام جمعه، فرماندار و شهردار آبدانان که در خصوص بررسی مشکلات زیرساختی شهرستان آبدانان برگزار شد، گفت: هدف ما توجه ویژه به شهرستان آبدانان برای تکمیل زیرساخت ها و محرومیت زدایی است که در این راستا در سفر فتاح رییس بنیاد مستضعفان مقرر شد که شهرستان آبدانان سومین شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت (محرومیت زدایی) در استان باشد.

وی ادامه داد: قرار گرفتن این منطقه به عنوان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان این شهرستان را در همه حوزه ها متحول می کند.

استاندار ایلام تاکید کرد: اعتبارات لازم برای تکمیل زیرساخت ها، مبلمان شهر، احداث سیل بندها و حذف نقاط حادثه خیز، راه اندازی بازارچه ی میوه و تره بار در شهرستان آبدانان اختصاص می یابد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به مشکلات مدارس شهرستان، گفت: مدرسه نسا و مدرسه شبانه روزی سراب باغ با نظر کارشناسان تعمیر و تجهیز یا تخریب و بازسازی می شوند.

استاندار ایلام در خصوص تجمیع ادارات بخش مورموری، افزود: در یکی از مدارس شهرستان آبدانان به صورت تجمیعی ادارات فعالیت خود را آغاز کنند که برای تسریع در این امور به مدیران آموزش و پرورش استان تاکید شده است که با جدیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 میلیارد تومان برای توسعه راه های آبدانان اختصاص یافت

600 میلیارد تومان برای توسعه راه های آبدانان اختصاص یافت