مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 00:152023-07-15سياسي

استقبال گسترده طلاب از رشته تبلیغ حوزه پس از منویات رهبری


معاون تبلغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه گفت: پس از توصیه ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون تبلیغ و اهمیت آن، با استقبال گسترده طلاب سطح 3 برای رشته تبلیغ مواجه شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازورود کنند و فردی را برای ریاست آن شورا و به شکل یک تشکیلات مشخص، تأیید کنند.

حوزه علمیه و طرح مسجد تراز انقلاب اسلامی وی در بخش دیگری از سخنان خود به دومین بخش از فعالیت های ستاد راهبری مساجد حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: نوع دوم طرح ها، طرح هایی است که برای داخل یک مسجد و مدیریت مسجد در حال انجام است، البته طرح محله اسلامی از سوی سپاه و طرح امام محله از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در حال انجام است ولی آنچه حوزه علمیه در دستور کار خود قرار داده است، بحث طرح مسجد تراز انقلاب اسلامی را مدیریت می کند.

البته این طرح ها همه با محوریت مسجد و محله با محوریت امام جماعت در حال انجام است و ان شاءالله تمام جامعه از برکات آن بهره مند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری افزود: در طرح های در حال انجام با محوریت مسجد باید بگویم هر سه طرح یکی است، آنچه مقداری طرح مسجد تراز که متولی آن حوزه علمیه است با دیگر طرح های سازمان تبلیغات و سپاه متفاوت می سازد، آنست که در طرح مسجد تراز، بعد از آنکه مبانی و اصول و کارکردها بحث می شود، مدل اجرایی را هم برای امام جماعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گسترده طلاب از رشته تبلیغ حوزه پس از منویات رهبری

استقبال گسترده طلاب از رشته تبلیغ حوزه پس از منویات رهبری